چاپ و تبلیغات انتخاباتی مجلس یکی از مهم ترین فاکتورها برای پیروزی در انتخابات مجلس است. نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرصتی فراهم می‌کند که کاندیداها برای رسیدن به حمایت مردم، پیام‌هایشان را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند. در “کلام شهر“، به عنوان یک آژانس تبلیغاتی معتبر و با همکاری پایگاه خبری کلام تازه بعنوان پرمخاطب ترین رسانه خبری در منطقه گلبهار و چناران خدمات گسترده و حرفه‌ای را برای کمک به کاندیداهای انتخاباتی در تمام نقاط کشور خصوصا تهران، مشهد، گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز ارائه می‌دهیم.

 

مشاوره چاپ و تبلیغات انتخاباتی مجلس

تیم ما با داشتن دانش عمیق از فرآیند انتخابات و شناخت دقیق از نیازهای منطقه، مشاوره‌ای تخصصی و کامل را ارائه می‌دهد. این مشاوره با هدف برنامه‌ریزی استراتژیک تبلیغاتی شما انجام می‌شود. تمام مراحل کار شما از جمله طراحی، ایده پردازی، زمان بندی، عکاسی، فیلمبرداری و چاپ در مشاوره با شما مطرح می شود تا بهترین روش ها را انتخاب کنید.

طراحی و اجرای کمپین چاپ و تبلیغات انتخاباتی مجلس

از طراحی استراتژی تبلیغاتی تا اجرای کمپین‌های جذاب و موثر، ما با تمرکز بر رسیدن به هدف اصلی شما همراهی می‌کنیم. نسبت به شرایط و بودجه شما بهترین کمپین تبلیغاتی را از صفر تا صد برای شما طراحی و اجرا می کنیم.

نمونه پوستر چاپ و تبلیغات انتخابات مجلس

نمونه پوستر چاپ و تبلیغات انتخاباتی مجلس

طراحی لوگو با نام شخص کاندیدای نماینده مجلس

لوگویی که هویت شما را منعکس کند و مخاطبان را به یاد شما بیاورد. ما با توجه به شخصیت و پیام شما، لوگویی منحصر به‌فرد ایجاد می‌کنیم. می توانید نمونه لوگوهای طراحی شده توسط ما را از اینجا ببینید.

طراحی لوگوتایپ نام کاندیدا

طراحی لوگوتایپ نام کاندیدا

عکاسی حرفه‌ای

عکاسی حرفه ای یکی از مهم ترین فاکتورها در تبلیغاتی انتخاباتی است چرا که آن عکس قرار است در تمامی طرح ها و تبلیغات شما استفاده شود. در آتلیه کلام شهر بهترین عکس ها برای شما ثبت می شوند.

نمونه عکاسی و پوستر انتخاباتی

نمونه عکاسی و پوستر انتخاباتی

طراحی حرفه‌ای بنرها و پوسترها

تیم آژانس تبلیغاتی کلام شهر با تجربه اجرای کمپین های تبلیغاتی در سه دوره انتخابات مجلس و دو دوره انتخابات شورای شهر، اکنون با تجربه فراوان و تیم طراحی حرفه ای، بنرها و پوسترهایی با طراحی‌های جذاب و قابل توجه، برای شما طراحی خواهد کرد.

چاپ بنر انتخاباتی و پوستر

با توجه به امکانات مجموعه، میتوانید تمامی امور چاپی خود را به ما بسپارید، چاپ بنر انتخاباتی، چاپ پوستر انتخاباتی، چاپ تراکت انتخاباتی، چاپ تقویم جیبی انتخاباتی، چاپ بادکنک انتخاباتی، چاپ لیوان انتخاباتی، چاپ کلاه تبلیغاتی انتخاباتی و… را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به اجرا می رسانیم.

طراحی سایت انتخاباتی

در دنیای امروز، حضور در گوگل یکی از فاکتورهای مهم موفقیت جهت تبلیغات در هر زمینه ای است. ما میتوانیم سایت هایی زیبا را با قیمت عالی و تحویل سریع برای شما طراحی کنیم و به دستان گوگل بسپاریم. به گونه ای که هر عکس نام شما را جستجو کند، وارد سایت تان شود و با رزومه کاندیدای انتخابات مجلس آشنا شود. نمونه سایت های طراحی شده توسط ما را اینجا ببینید.

هدایای تبلیغاتی

این روزها هدایای تبلیغاتی جایگاه ویژه ای در میان ابزارهای تبلیغاتی پیدا کرده اند. هدایایی که به عنوان نمادی از شناخت مردم از شما باقی می‌مانند و آنان را به یاد شما می‌آورند. خودکار تبلیغاتی انتخابات، کلاه تبلیغاتی انتخابات، تی شرت تبلیغاتی انتخابات، جا کارتی تبلیغاتی انتخابات، تقویم جیبی، رومیزی و دیواری تبلیغاتی انتخابات، لیوان تبلیغاتی و… را در ستاد انتخاباتی خود به دستان طرفداران تان دهید.

هدایای تبلیغاتی

مدیریت صفحات مجازی کاندیدای انتخابات

اهمیت شبکه های اجتماعی را برای پیروی در انتخابات نباید نادیده گرفت. با بهره‌گیری از استراتژی‌های مدیریت صفحات اجتماعی، مخاطبان شما را به صورت موثر جذب می‌کنیم. می توانید مدیریت صفحات اینستاگرام، کانال های تلگرام، ایتا، روبیکا، سروش، بله و… خود را به تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ ما بسپارید.

فیلمبرداری و ساخت تیزر

تولید محتوای تبلیغات انتخاباتی یکی از مهم ترین بخش های کار ما است. ایجاد تیزرهایی که با قدرت تصویری و پیامی قاطع، پیام‌های شما را به مخاطبان منتقل می‌کنند. برای مثال می توان با استفاده از مصاحبه، گزارش میدانی، تیزر و… تجربه و تخصص کاندیداها را به مخاطبان نشان دهیم. نمونه تیزرهای ما را اینجا ببینید.

نمونه یک تیزر انتخاباتی مربوط به انتخابات سال 1400:

 

ارسال پیامک انبوه در هر منطقه

ارسال پیامک‌هایی با محتوای شخصی‌سازی شده که به‌طور مستقیم با مخاطبان در تماسند در تبلیغات انتخاباتی خصوصا در شب های آخر بسیار تاثیرگذار است. بانک اطلاعاتی شماره هایی که ما در این سال ها جمع آوری کردیم فقط مختص ماست و این شماره های بروز را در هیچ بانک اطلاعاتی نمی توانید بیابید.

 

ما با تکیه بر تخصص و تجربه، با ارائه خدمات تبلیغاتی گسترده و با قیمت‌های مناسب، به کاندیداها کمک می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن پیام‌های خود را به مخاطبان منتقل کنند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

 

تبلیغات انتخابات مجلس چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار
تبلیغات انتخابات مجلس مشهد
تبلیغات انتخابات مجلس تهران
تبلیغات انتخابات مجلس قوچان
تبلیغات انتخابات مجلس نیشابور
چاپ بنر انتخاباتی
چاپ پوستر انتخاباتی
طراحی سایت انتخاباتی
هدایای تبلیغاتی انتخاباتی


اخبار انتخابات را در سایت پایگاه خبری کلام تازه دنبال کنید.