معرفی کمپین تبلیغاتی سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار

در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت و شناخت یک برند در نظر گرفته می‌شوند. برای رشد و توسعه کسب و کار، استفاده از روش‌ها و ابزارهای مدرن تبلیغاتی ضروری است. یکی از نمونه‌هایی که به تازگی توسط آژانس تبلیغاتی کلام شهر اجرا شده است، کمپین تبلیغاتی سالن زیبایی خورشید شهر در شهر گلبهار است.

جدول 1: خلاصه مطالب

موضوعات
1. نوشتن شعار برند
2. انتخاب رنگ سازمانی
3. طراحی سایت با امکان رزرو نوبت
4. ساخت تیزر
5. طراحی قالب پیج اینستاگرام
6. چاپ کارت ویزیت و تراکت

معرفی کمپین تبلیغاتی سالن زیبایی خورشید شهر

کمپین تبلیغاتی سالن زیبایی خورشید شهر در گلبهار یکی از نمونه کارهای آژانس تبلیغاتی کلام شهر است.  کمپین تبلیغاتی خورشید شهر جهت ارتقا و شناخت بیشتر برند سالن زیبایی خورشید شهر طراحی و اجرا کردیم. با استفاده از روش‌های حرفه‌ای تبلیغاتی و استفاده از ابزارهای مدرن، توانستیم این کمپین تبلیغاتی را به پایان برسانیم.

1. نوشتن شعار برند

شعار یکی از اجزای کلیدی تبلیغاتی است که باید برند را به خوبی نمایان کند. در کمپین تبلیغاتی «سالن زیبایی خورشید شهر» نیز شعاری بهینه و جذاب برای برند سالن زیبایی خورشید شهر ایجاد شد. شعار “زیبایی بهتر با ما” انگیزه و آرزوی مشتریان برای داشتن زیبایی بیشتر را بیان می‌کند و به خوبی با اهداف برند سالن زیبایی خورشید شهر هماهنگی دارد.

 

شعار


2. انتخاب رنگ سازمانی

انتخاب رنگ‌های مناسب در طراحی تبلیغات وب و چاپی از اهمیت بالایی برخوردار است. در کمپین تبلیغاتی «سالن زیبایی خورشید شهر»، آژانس تبلیغاتی کلام شهر از رنگ‌های متنوع و جذاب در طراحی‌های خود استفاده کرده است. رنگ طلایی و آبی به عنوان رنگ‌های سازمانی در نمایش این کمپین به کار گرفته شده‌اند، که الگوی زیبا و هماهنگی رنگی منحصر به فردی را برای برند ایجاد کرده است.

رنگ

3. ساخت تیزر

استفاده از تیزرهای تبلیغاتی در جذب مخاطبان به برند اهمیت زیادی دارد. در کمپین تبلیغاتی «سالن زیبایی خورشید شهر»، تیزری جذاب و زیبا با استفاده از رنگ‌ها و انیمیشن‌های حرفه‌ای ساخته شده است. این تیزر به شیوه‌ای جذاب و هنری خدمات و زیبایی‌های ارائه شده توسط سالن زیبایی خورشید شهر را به مخاطبان نشان می‌دهد.

 


4. طراحی سایت با امکان رزرو نوبت

امروزه وجود یک وبسایت حرفه‌ای برای هر کسب و کار ضروری است. در کمپین تبلیغاتی «سالن زیبایی خورشید شهر»، سایتی با طراحی مدرن و کاربرپسند طراحی کردیم. این وبسایت امکان رزرو نوبت آنلاین را برای مشتریان فراهم می‌کند، که باعث راحتی و سهولت در فرایند رزرو خدمات سالن زیبایی خورشید شهر می‌شود.

مشاهده سایت خورشید شهر

 

سایتتتتت


5. طراحی قالب پیج اینستاگرام

استفاده از شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات و بازاریابی نیز بسیار مؤثر است. در کمپین تبلیغاتی «سالن زیبایی خورشید شهر»، قالبی زیبا و حرفه‌ای برای صفحه اینستاگرام سالن زیبایی خورشید شهر طراحی کردیم. این قالب با استفاده از تصاویر جذاب و متن‌های خوانایی به خوبی نکات مهم و خدمات سالن زیبایی را به مخاطبان انتقال می‌دهد.

 

گوشی


6. چاپ کارت ویزیت و تراکت

چاپ کارت ویزیت و تراکت‌ها نیز به عنوان یکی از روش‌های سنتی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کمپین تبلیغاتی «سالن زیبایی خورشید شهر»، کارت ویزیت‌هایی با طراحی منحصر به فرد و جذاب برای برند سالن زیبایی خورشید شهر چاپ شده‌اند. همچنین، تراکت‌هایی با اطلاعات کامل و خدمات ارائه شده نیز در این کمپین استفاده کردیم.

 

ویزیت

 

تراکت 2

 

نتیجه‌گیری

کمپین تبلیغاتی «سالن زیبایی خورشید شهر» با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مدرن تبلیغاتی توسط تیم ما یعنی آژانس تبلیغاتی کلام شهر طراحی و اجرا شده است. از نوشتن شعار برند تا انتخاب رنگ‌های سازمانی، طراحی سایت با امکان رزرو نوبت، ساخت تیزر، طراحی قالب پیج اینستاگرام و چاپ کارت ویزیت و تراکت، همه این اقدامات به بهبود شناخت و شناسایی برند سالن زیبایی خورشید شهر کمک کرده‌اند. با این کمپین تبلیغاتی، آژانس تبلیغاتی کلام شهر نشان داده است که قادر است با استفاده از استراتژی‌های مناسب و خلاقانه به تبلیغات موثر و جذاب برای برندها کمک کند.


بعد از خواندن این مقاله، شما هم اطلاعات بیشتری در مورد اجرای هویت بصری و کمپین های تبلیغاتی آژانس تبلیغاتی کلام شهر کسب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات سالن زیبایی خورشید شهر، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

صفحه اصلی

پرسش‌های متداول

۱.آیا تمام موارد از جمله طراحی سایت، رنگ سازمانی، چاپ و… توسط خودتان انجام شده است؟ بله، تمام موارد توسط آژانس تبلیغاتی کلام شهر به اجرا رسیده است.

۲. آیا برای تمام کشور این خدمات را انجام می دهید؟ بله، سفارشات تولید محتوا و طراحی سایت برای تمامی صاحبان مشاغل در سراسر کشور انجام می شود و در خصوص محصولات چاپی هم ارسال به سراسر کشور داریم.

۳. آیا محصولات و خدمات خود را ضمانت می کنید؟ بله، سفارشات چاپی با ضمانت چاپ ارائه می شوند و در خصوص تولید محتوا هم اولویت ما جلب رضایت مشتری از نتیجه کار است.

۴. با طراحی سایت میتوانم در گوگل دیده شوم؟ بله، تیم آژانس تبلیغاتی کلام شهر، با دانش فنی و تخصص خود سایت شما را در بهترین حالت و سئو شده تحویل می دهد تا بتوانید از گوگل هم ورودی داشته باشید.

۵. هزینه خدماتی که برا این مجموعه انجام دادید چقدر است؟ هزینه ها نسبت به نوع پروژه و کیفیت و محتوای آن متغیر است لطفا برای استعلام قیمت با شماره 09102500271 تماس حاصل نمایید.