شاپینگ بگ‌ها و ساک‌های خرید یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات برند شما هستند. شما یک بار ساک خرید را چاپ و تولید می کنید و به مشتریان تان می دهید و سپس آن ها تا همیشه با حمل آن ها برایتان تبلیغات می کنند!  آژانس تبلیغاتی کلام شهر با ارائه خدمات چاپ و فروش شاپینگ بگ و ساک خرید با چاپ اختصاصی، به شما گزینه‌ای بی‌نظیر برای تبلیغ و ارتقاء هویت بصری برند خود در گلبهار ارائه می‌دهد. در این مقاله، به مزایا و خصوصیات چاپ اختصاصی شاپینگ بگ و ساک خرید در آژانس تبلیغاتی کلام شهر خواهیم پرداخت.

 

۱. شاپینگ بگ‌ یا ساک خرید در گلبهار چاپ اختصاصی:

شاپینگ بگ‌های طراحی شده و با چاپ اختصاصی در گلبهار ،شما به برند شما جلوه‌ای منحصربه‌فرد و شناخت‌پذیر می‌بخشند. آژانس تبلیغاتی کلام شهر با بهره‌گیری از تکنولوژی چاپ پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت، شاپینگ بگ‌هایی با کیفیت بالا و با طرح‌های شخصی و هویت بصری برند شما را طراحی و تولید می‌کند. این شاپینگ بگ‌ها با برجستگی و جذابیت خاص، برند شما را در ذهن مشتریان بیشتر به یاد می‌آورند.

برای سفارش ساک خرید در گلبهار یا شاپینگ بگ در گلبهار باید توجه داشته باشید که می توانید از سه نوع جنس اصلی استفاده نمایید:

  • ساک خرید مقوایی
    این ساک های خرید مقوایی را میتوانید در جنس های مختلف گلاسه با وزن های متفاوت و با روکش های سلفون مات یا براق تهیه کنید. همچنین اگر میخواهید اقتصادی تر عمل کنید، بهتر است از جنس کرافت برای ساک های خرید خود استفاده نمایید. تفاوت اصلی در ساک خرید گلاسه با ساک خرید کرافت در ضخامت و ماندگاری آن هاست.
    شاپینگ بگ ساک خرید
  • ساک خرید پارچه ای
    ساک خرید های پارچه ای جذابیت خود را دارند. رنگ بندی متنوع، سایزهای مختلف، کاست هایی با اندازه های متنوع، دست شما را درانتخاب ساک پارچه ای مناسب باز می گذارد.
  • نایلون پلاستیکی
    نایلون های در واقع پر استفاده ترین نوع شاپینگ بگ هستند. همه روزه در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مختلف از آن ها استفاده می کنیم. ولی بدون شک نسخه های چاپ دار آن‌ها جذاب‌ترند!

 

۲. نوع چاپ ساک های خرید:

این ساک‌ها با داشتن طرح‌ها و لوگوی شما، به مشتریان پیامی مؤثر را منتقل می‌کنند و ارتباط مستقیمی بین برند و مشتری را برقرار می‌سازند. پس باید همیشه به نوع چاپ دقت کنید تا بتوانید به آنچه مدنظرتان هست دست یابید.

برای ساک خریدهای مقوایی عموما از چاپ افست استفاده می شود. در چاپ افست می توانید از بین یک یا پنج رنگ اصلی چاپ انتخاب کنید و یا حتی رنگ اختصاصی پنجم و ششم سفارش دهید.

برای ساک های خرید پارچه ای نیز عموما از چاپ سیلک استفاده می شود. چاپ سیلک کیفیت چاپ افست را در زمینه چاپ طرح ها پیچیده و حساس ندارد ولی قابل قبول است و میتوانید چاپ دورنگ و سه رنگ و چهار رنگ هم انتخاب کنید.

در نایلون های پلاستیکی نیز عموما از چاپ سیلک و چاپ فلکسو استفاده می شود. چاپ فلکسو سیستم پیچیده تری دارد و چاپ در تیراژ پایین با آن مقدور نیست.

 

۳. ترویج و ارتقاء برند:

با استفاده از شاپینگ بگ‌ها و ساک‌های خرید چاپ اختصاصی، شما می‌توانید برند خود را به طور موثری تبلیغ کنید و هویت بصری شرکت یا بر ند خود را به نمایش بگذارید. این ابزارها با طراحی منحصربه‌فرد، بازخورد مثبتی را در ذهن مشتریان ایجاد می‌کنند و آنها را به تجربه خریدی خاص و متفاوت دعوت می‌کنند. همچنین، با توزیع شاپینگ بگ‌ها و ساک‌های خرید با چاپ اختصاصی، شما برند خود را در محل‌های عمومی و در دسترس جامعه‌ای از مشتریان هدف خود قرار می‌دهید.

 

نتیجه‌گیری:

آژانس تبلیغاتی کلام شهر با ارائه خدمات چاپ و فروش شاپینگ بگ و ساک خرید چاپ اختصاصی، به شما امکان می‌دهد برند خود را با ابزارهای منحصربه‌فرد و با کیفیت معرفی کنید. شاپینگ بگ‌ها و ساک‌های خرید با چاپ اختصاصی، نه تنها به تجربه خرید مشتریانتان ارزش افزوده می‌دهند، بلکه امکان ایجاد ارتباطی قوی‌تر و مستقیمتر با مشتریان را نیز فراهم می‌سازند. با استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی کلام شهر، برند خود را به صورت جامع و بی‌نقص در گلبهار به نمایش بگذارید.